poniedziałek, 29 października 2012

Piwo

Pewien czas temu w rozmowie telefonicznej z Lessirem padło nieodzowne pytanie starszych panów:

- Ładujesz coś jeszcze? Na jakąś ścianę chodzisz? - zagaił Lessir.
- Taa, na Parbat. Okazjonalnie, jak mnie reumatyzm nie łamie, - odpowiedziałem.
- Aaa, Parbat. Znam, znam. To ta ściana z koncesją na browara...

I wtedy uderzyła mnie prostota tego skojarzenia. Wszystkie ściany w KRK się z czymś kojarzą. Każda raczej z czymś nieprzyjemnym lub obciachowym. W końcu krakowskie ściany słyną ze swojej zaściankowości. Ale piwo? Hmmm, czy to może być nieprzyjemne skojarzenie? Szybko w głowie ułożyła mi się sekwencja parodii reklamy. Kadr za kadrem. Opowiedziałem ją kilku znajomym. Wszyscy się śmiali. A więc z drobną pomocą techniczną dwóch ziomków postanowiłem zrealizować tę wizję. Poniżej możecie zobaczyć co z tego wyszło.



piwo from morpho.pl on Vimeo.

5 komentarzy:

  1. Na koronie kokszą i ciągle dyskryminują słabszych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Gruby ! Ty chyba teraz w reklamie robisz i upiększasz chujowe teksty. Choć przyznać trzeba, że podobna rozmowa miała miejsce.

    Poza tym nie jestem starszym panem. Tylko ryj mi się pomarszczył. Ale to od zimna tak się robi. Trzeba się do cieplejszego kraju przenieść.

    Pozdro,
    Lesser

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez by sie ryj pomarszczyl za gwódź w ręce za 1400 juro. Na szczescie nie marszczy mi sie bo cały czas zamrszczki wypelniam.
    Produkcja zacna. Ja bym wybrał Parbat i Reni. Picie piwa w LBL jest passe- jak Parbat otworzy piwniczkie z winkiem to na pewno wpadniemy z Doktorem i Big KOKO

    OdpowiedzUsuń